FAQ

De meest gestelde vragen

Zeker niet! Onze producten zijn voor alle feesten en events. 

Wellicht wel! Neem vooral contact met ons op zodat we er samen naar kunnen kijken. 

Tijdens het afronden van je verhuur bestelling kan je een keuze maken of je de items wil laten bezorgen of dat je ze liever zelf kosteloos bij ons komt ophalen in Lelystad. Voor het ophalen van de producten wordt een standaard servicebedrag gerekend van €10,- Voor het bezorgen van de items wordt er €35,- servicekosten in rekening gebracht en een kilometer vergoeding van €0,40 in rekening gebracht.

Het ophalen en/of terugbrengen van de items is alleen mogelijk op tijdsafspraak. Houd rekening met onze standaard ophaal/breng dagen weergeven op de website. Tijdens het plaatsen van de bestelling kan je een tijdslot aangeven waarin je bij ons langskomt in Lelystad. Mocht je hier toch van willen afwijken, neem dan even contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Vanwege standaard arbeidstijd en administratiekosten per aanvraag werken wij met een minimum order bedrag. Deze bedraagt; €100,- Kom je niet aan het totaalbedrag dan adviseren we je graag bij het vinden van passende items. We hebben genoeg toffe producten om jouw stylingsplaatje compleet te maken.

Onze kosten bestaan naast het aankoop bedrag per product (1 prijs voor 3 dagen) uit service kosten.

Deze service kosten bedragen €10,- indien je de producten zelf komt ophalen en €35,- als je de producten wil laten bezorgen. Daarnaast wordt er een kilometer vergoeding van €0,40 in rekening gebracht indien je de producten wil laten bezorgen en ophalen op de locatie door ons.

Je hoeft bij ons geen borg te betalen. Bij het reserveren van de producten kan je meteen het berekende bedrag overmaken.

Een ongeluk zit in een klein hoekje echter hopen wij uiteraard niet dat dit gebeurd!

Mocht iets toch kapot gaan, beschadigd raken of kwijt raken in de hectiek? Dan moeten wij helaas een bedrag in rekening brengen om het item te vervangen of te repareer. We zullen je dan achteraf een factuur sturen met het bedrag dat noodzakelijk is om het product opnieuw te kunnen aanbieden.

 

Is jouw vraag nog
niet beantwoord?

Kijk voor de zekerheid even op onze pagina waarop wij onze werkwijze uitleggen.

Kan je daar ook niet je antwoord vinden? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!